نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2763
-
الف
+

نمایش آثار هنرمندان افغانستانی در نمایشگاه خوشنویسان ایران

آثار خطاطی دو خوشنویس افغانستانی در هشتمين نمايشگاه آثار خوشنويسی اعضای انجمن خوشنويسان ايران به نمایش گذاشته شد.

به گزارش آی فیلم 2 ، آثار هنری خوشنویسان افغانستانی در هشتمين نمايشگاه آثار خوشنويسی اعضای انجمن خوشنويسان ايران به نمایش گذاشته شد.

در این نمایشگاه آثار فاخر استاد «محمد ارزگانی» و «فرشته احمدی» از خوشنویسان مهاجر افغانستانی در معرض دید عموم قرار گرفت.

استاد «محمد ارزگانی» هنرمند خطاط و خوشنویس مهاجر افغانستانی در ایران سال هاست که در تهران مصروف فعالیت های فرهنگی و هنری بوده و تقریبا برای تمامی هنرمندان شناخته شده است.

بانو «فرشته احمدی» نیز دانش آموخته رشته انجنیری طبی است و دارای مقالات علمی پژوهشی در  ژورنال های معتبر جهان می باشد.

این بانوی هنرمند افغانستانی تاکنون در نمايشگاه های هنری بسیاری اشتراک کرده و در زمینه هنر خوشنویسی توانسته رتبه های برتر در جشنواره های دانش آموزی و دانشجويی را دریافت کند.

هشتمين نمايشگاه آثار خوشنويسی اعضای انجمن خوشنويسان ايران با سخنرانی استاد «غلامحسین امیرخانی» چهره ماندگار عرصه خوشنویسی ایران از تاريخ ٢٩ قوس/آذر افتتاح گردید.

 در اين نمايشگاه ١١٠ هنرمند و تعداد ٢١٧ اثر از اساتيد، مدرسان و دانش آموزختگان انجمن خوشنويسان ايران به نمايش در آمده است.

گفتنی است که به دنبال استقبال هنرمندان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه تا تاریخ 10 جدی/دی در نگارخانه فرهنگ سرای بهمن در تهران برقرار بود.

م ح/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر